KOVOZOO získala ocenění za VÝZNAMNÝ POČIN V CESTOVNÍM RUCHU 01.03.2017

Na 8. výroční konferenci cestovního ruchu Východní Moravy, která proběhla 28. února 2017 ve Zlíně, získala KOVOZOO Staré Město ocenění za VÝZNAMNÝ POČIN V CESTOVNÍM RUCHU V ROCE 2016.

Tento rok rozdala centrála cestovního ruchu Východní Moravy ocenění v těchto kategoriích: 

  • HIT sezony, jejímž hlavním cílem a účelem je motivovat jak podnikatelský, tak neziskový sektor k hledání nových produktových nabídek, kterými se oživuje turistická nabídka regionu a zvyšuje návštěvnost. Vítěz – hotel Alexandria., a.s. Lázně Luhačovice za produkt „Víkend pro single“ | Polsko a CK Almatur Katowice za produkt „Jak chutná Morava“ | Baťův kanál s nabídkou Země, voda, vzduch – prodloužený jarní víkend na Východní Moravě. 
  • Nejlepší počin v cestovním ruchu, kterým je turistická infrastruktura, která přispívá k atraktivitě a návštěvnosti regionu. Vítěz – KOVOZOO Staré Město.
  • „Srdcař“ cestovního ruchu Východní Moravy, kterou je vyjádřena osobní angažovanost „tahounů“ cestovního ruchu v regionu. Vítěz – Roman Kalabus ze Vsetína, jeden z „hybatelů“ cykloturistiky na Valašsku.
  • Cena poroty. Vítěz – Region Slovácko s projektem „Moje Slovácko – aneb u tetičky na dědině“.

Výjimečnost soutěže podtrhuje i to, že jí opakovaně poskytuje svou záštitu generální ředitelka České centrály cestovního ruchu CzechTourism Monika Palatková a jsou jí „věrní“ mediální partneři, jimiž je vydavatelství C.O.T. Media a Turistika.cz.

V dosavadní historii soutěže se o ocenění ucházely 83 projekty. V letošním roce přibylo 6 přihlášek z ČR a 10 z Polska a celkový počet přihlášek se zastavil na „baťovském“ čísle 99. Letos, díky zapojení polských soutěžících, získala soutěž mezinárodní rozměr. Výzva k účasti v soutěži totiž putovala prostřednictvím Zahraničního zastoupení CzechTourism ve Varšavě mezi polské cestovní kanceláře.

TISKOVÁ ZPRÁVA

NÁVŠTĚVNOST VYBRANÝCH TURISTICKÝCH CÍLŮ, ZLÍNSKÝ KRAJ 2016

Sidebar